25.10.2014

Landfallhytta opp 2014

I år som i fjor dro vi av sted for å løpe Landfallhytta opp. Et flott motbakkeløp i Drammen på 3,6km. I år var målet å gjennomføre for så å se på tiden fra i fjor for å finne ut hvor langt tilbake jeg var satt fysisk i forhold til litt for lang tid uten systematisk trening.

Vi varmet opp og stemningen var bra. Vi fikk hilst på gamle kjente og pratet litt med noen mindre gutter som forsvant som dugg for solen idet startskuddet gikk... Det gjorde for så vidt kompisen også! I fjor tok jeg han igjen litt oppi bakken, men i år forventet jeg at han sprang fra meg! Han hadde litt for mye trening i kroppen så et stykke oppi der tok jeg han igjen og klarte å holde helt til mål:)

Jeg løp jevnt og trutt oppover og syntes det gikk riktig så fint. Hadde kontroll på pusten hele veien, disponerte og kontrollerte løpet bra. Det ble noen sekunder dårligere tid enn i fjor, men ikke så ille som jeg hadde trodd. Jeg hadde også en helt annen løpsfølelse enn i fjor hvor jeg strevde mer enn i år. Var ikke formen så ille likevel da?? Det var en positiv følelse for vinteren som kommer:)

På vei ned løp vi selvfølgelig feil og fikk oss noen svinger med asfalt før vi kom inn i løpa igjen siste biten:)

Jeg er fornøyd med løpet sånn alt i alt og kommer nok tilbake neste år igjen!!

Fakta for spesielt interesserte:
2013 - 27,04 og 4. plass i klassen
2014 - 27,50 og 2.plass i klassen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar